ten dzień musiał w końcu nadejść


właściwie to nadszedł w ostatnią środę, ale byłem zajęty kłanianiem się złotemu cielcowi.
obiecuję nie chwalic się więcej rekordami, przynajmniej póki nie dobije do miliona.
co tu jeszcze… gościnnie wystąpił Penis z Buźką, który jest juz gwiazdą gdzie indziej.
<edit>tapetka.

37 myśli nt. „ten dzień musiał w końcu nadejść

  1. bez itu nic mnie w tym diabełku tak nie kręci jak jego…………………………………………………………………………………………………………………………….uda xD są mega sexi ]:->

  2. A ja się grzecznie zapytam,dlaczego po kilku odświeżaniach strony, nadal nie widzę tego obrazka.

    Generalnie blog zajefajny 😀

  3. hot

    niezmiennie jestem pod wrazeniem kolejnych obrazkow

    pozdrawiam

  4. hot

    niezmiennie jestem pod wrazeniem kolejnych obrazkow

    pozdrawiam

  5. Ona nikogo nie podszczypuje w bioderko, tylko zachęca do wspólnej orgii 😛

    bradzo bardzo gorrący odcineczek

  6. Jeeee! Gratulacje!

    Jak ta pani z lewej podszczypuje swojego misia w bioderko… Ciekawe czy to Twoja chora wyobraźnia, czy indywidualne dośwadczenia? ;P

    Fajne dupeczki.

  7. Stary rozpierdalasz… tyle powiem…

    no i mam pytanie napisz mi prosze w miare woolnego czasu na maila czy sie orientujesz moze czemu rroarr.blog.pl nie jest updateowany…

    wielka pjoneczka and much respect z pomorza zachodniego chopaku!!

  8. tak patrze na te białe plamy na panu diable i to na moje wyglada jak efekt aktywnosci tego długiego z buźką pod wpływem tych panienek (czyt. diabelsko zajebistych panienek)
    ale ja to wszedzie juz seks widze…

  9. jesteś moim…szatanem? A rysunek jest boski 😛 Tylko te diablice tak krótko ścięte:F dłuższe wlosy są bardziej sexy… chodzi mi o wlosy na glowie a nie o bobry 😉 joł!

  10. Mrau—

    Przepraszam, że ostatnio mało się przyczyniam do bicia rekordów, poprawię się. Tapetka potrzebna bardzo poważnie.

  11. mnie tam sie ta po lewej bardziej podoba ale lesbijka nawet jak bym chcial nie zostane

  12. Kreska jak zawsze na najwyższym poziomie 🙂
    Gratuluję tylu wejść i życzę 666mln wejść i wielu wielu więcej

  13. Świetny rysunek ;] Diabliczki zajebiste ^^ a tapetka była by cudowna z tego ;d;d;d

  14. Urodziny mam dziś 😉 zajebisty ‘prezencik’ ;D dzięki wielkie Au 😉

  15. Fajne
    Ja bym prosił na tapete same diablice 🙂
    I żeby to jeszcze było na rozdziałke panoramiczną 😛

  16. piekny rysunek. tapetka wrecz musowo .
    padlem jak zobaczylem jescze komorczaka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *