39 myśli nt. „home sweet home

  1. facepalm, ludzie, przecież to nie ciąża, to pączki, tyle ich zjadła że jej brzuch wyskoczył. Na tym polega żart tego odcinka.

  2. facepalm, ludzie, przecież to nie ciąża, to pączki, tyle ich zjadła że jej brzuch wyskoczył. Na tym polega żart tego odcinka.

  3. Jak na taki brzuch to cycki są ok, ale tyłek stanowczo za mały 😉
    Jeżeli twoja jest w ciąży to pozdrawiam przyszłego Tatę 🙂

  4. Hehe, pal licho paczki i ten brzuch, cokolwiek by nie znaczyl. Grunt, ze sa cycki 😉

  5. Dziewczyny w ciąży są sexy. Jak się okazuje dziewczyny, które pochłonęły wszystkie pączki też!

  6. od momentu `kot.. zbyt.. ciężki` jestem kota wielką fanką, więcej go, więcej, jest przecudny

  7. … i kolokwialnie mówiąc idzie się wysrać po tych pączkach

    co do tłustego czwartku, jak zawsze przed pracą wpadam do sklepu i jak nigdy tam nie było pączków, tak same pączki, a chleba ani jednego… nie pozostawili mi wyboru

  8. I Boże spraw żeby taki brzuch zawsze znaczył że pączki zżarła.

  9. U mnie wyglądało to rok temu identycznie, też mnie kobieta zjadła wszystkie pączuluny

  10. Powiało grozą :O Chyba jej nie daruje, że pod jego nieobecność zrobiła coś takiego z pączkiem. Ba, i to z niejednym!

  11. Nie martwcie sie, za chwile wszystko bedzie ok (spojrzcie dokad zmierza) 😉

  12. Na pewno zjadła je na spółkę z kotem. To tajne sprzymierzenie futrzaków i kobiet . Wiem coś o tym.

  13. Po 5 pączku też dziś wyglądałam jakbym była w ciąży. Odcinek 10/10

  14. Po 5 pączku też dziś wyglądałam jakbym była w ciąży. Odcinek 10/10

  15. Kobieta boliego jest gruba!
    To stąd te jego frustracje objawiające się chorymi rysunkami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *